2011. május 7., szombat

Díj


Hát ismételten megajándékozták a blogot egy díjjal amit ezúttal Szoffinak köszönhetek!


Szabályok:
  1. Tedd ki a logót a blogodra!
  2. Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad!
  3. Írj magadról 7 dolgot!
  4. Add tovább 7 embernek (ne felejtsd el linkelni a blogjukat)!
  5. Hagyj megjegyzést náluk, hogy tudjanak a díjazásról!
Hét dolog rólam:
  • Nos, túl vagyok az írásbelin, most pedig a szóbeli miatt izgulhatok :S
  • A Vámpír Naplók 2. évad 21. részén elsírtam magam...
  • Várva várt filmek: Vizet az elefántnak ( Robert Pattinson) , Abduction ( Taylor Lautner) , Breaking Dawn....
  • Gondolkodom egy saját történeten...
  • Belekezdtem egy történet olvasásába aminek a címe Londoni alkony egyszerűűen imádom :D
  • Szeretnék eljutni New Yorkba, Londonba és Olaszországba...
  • Sajnos jó pár emberben csalódtam már...
Akiknek küldöm:

3 megjegyzés:

  1. Szia!

    Nagyon szépen köszönöm a díjat! Jól esik, hogy többet közt az én történetemre is gondoltál! :)

    További szép hétvégét és előre is kellemes hetet, na meg nagyon sok sikert kívánok a vizsgáidhoz! :)

    Pusz, Krisz

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Szívből köszönöm a díjat! Nagyon jól esett,hogy rám gondoltál.
    Üdv: Myka

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    gyere, van valamim a számodra. :D ;)

    VálaszTörlés