2011. október 2., vasárnap

BEZÁRJAM A BLOGOT?


Hello!

bezárjam a blogot?

Már elég hosszú ideje töröm a fejem, mit tegyek. A fejezetek rendszeresen hozom, a blogot folyton szerkesztem, hogy minél szebb és áttekinthetőbb legyen. Ennek ellenére semmi visszajelzést nem kapok arról, hogy egyáltalán olvas e valaki! Kivéve persze GG és Klau. Olyan nagy kérés lenne, hogy megosszátok velem a gondolataitokat, amik a cselekményekkel kapcsolatban felmerülnek bennetek? Még ha negatív kritikáról is lenne szó akkor is kíváncsian várnám, de semmi. Így hát nem meglepő hogy felmerül bennem a kérdés vajon MEGÉRI FOLYTATNOM EZT AZ EGÉSZET? Ennyi erővel irogatom magamnak és ennyi. Ha nincs igény a történeteimre, akkor nem muszáj blogolnom. Már készen van a Harc a végzet ellen 20. fejezete illetve az Álmok útján 9. fejezete de nem tudom érdemes e feltennem. Szóval indítok egy szavazást ami eldönti mi is legyen valójában. A kérdés egyszerű: Folytassam – Ne folytassam! Amennyiben a többség a folytassam mellett dönt az egyet ért azzal amit most közöltem veletek és ezentúl minden új fejezethez kritikát írnak majd.

Puszilok mindenkit!

Bee

3 megjegyzés:

  1. Hello, igen én lennék az a kivétel :D, remélem folytatod a blog írását :) pussz

    VálaszTörlés
  2. Teljesen felesleges követelőzni. Ha csak úgy folytatod, hogy az igenre szavazóknak mindig írniuk kell majd ezentúl, akkor inkább zárd be. Akkor nem igazán érted az írás lényegét.
    Igen, rossz, hogy kevés a visszajelzés. De a magán blogoknak sajnos ez a hátrányuk. Nemcsak itt, más országban is. Ha közönségre vágysz és visszajelzésre, akkor ne blogot írj, hanem regizz be valamilyen történetekkel foglalkozó oldalra, aminek már alapból van közönsége. Ott tutira kapsz visszajelzést.

    Sajnálom, ha bántó voltam, nem akartam az lenni, hidd el. De követelni azt, hogy az olvasóid csinálják ezt vagy azt, soha nem kifizetődő. Ők az olvasóid, akik megtisztelnek azzal, hogy egyáltalán feljönnek ide és elolvasnak. Mindegy, hogy kommentelnek-e vagy sem, a látogatottságot úgyis látod. De ezzel csak magad alatt vágod a fát.
    Úgyhogy ezt azért gondold át, mielőtt bárhogy is döntesz.

    VálaszTörlés
  3. Kedves Nóri!

    Én teljes mértékben elfogadom a te álláspontodat is és nem bántódom meg azon amit írtál! Mindazonáltal úgy gondolom, hogy bár első sorban magam miatt írok... az olvasóim által kapott visszajelzések ösztönöznek és siker élménnyel töltenek el. Nem követelőzőm tudod eddig nem volt olyasmire precedens hogy meghatároztam volna hogy na 10 kommentár és megkapják a következőt... és nem is az a lényege ennek az egésznek hogy minden ember kötelezően írjon minden fejezethez csupán ha néha vennék a fáradságot annak már nagyon örülnék. S hogy miért döntöttem inkább a blog mellet.. nos egyszerű a válasz mert ez az enyém ezt úgy szerkesztem és vezetem ahogyan azt én akarom.
    Ha te ezek után úgy döntesz, hogy felhagysz a történetem olvasásával már ha olvasod akkor azt nyilván nagyon sajnálom... de kiállok a véleményem mellett.

    VálaszTörlés