2011. április 5., kedd

Bevezető

Bevezető

A nevem Kiss Regina, huszonkét éves vagyok és Magyarországon élek, Budapesten. És igen még mindig a szüleimmel lakom, vagy mondhatnám azt is, hogy újra a szüleimmel. Az előéletemről annyit, hogy miután bekerültem a középiskolába, halálosan szerelmes lettem egy fiúba, aki négy kerek évvel volt idősebb nálam. Minden a legnagyobb rendben haladt a rózsaszín köd csak úgy lebegett körülöttünk, egészen öt hosszú éven át. De mint általában minden tündérmese ez is véget ért egyszer. A szakítás után természetesen visszaköltöztem a szüleimhez és onnan folytattam tovább tanulmányaimat. Még egy teljes évem van, míg megkapom álmaim szakmáját és remélhetőleg vele karöltve megérkezik az álomállás is.

Miután én és az a bizonyos fiú szakítottunk vissza tértem az egyik legnagyobb szenvedélyemhez, a tánchoz. Úgyhogy mára már lassan három éve vagyok az egyik budapesti hip-hop tánccsoport tiszteletbeli tagja. Rengeteg versenyt nyertünk már el itt hazánkban, de a megtisztelő külföldi küzdelem várat magára, legalábbis eddig a napig ezt tette.

4 megjegyzés:

  1. Sziaa.
    Nagyon nagyon tetszik.:) Remélem hamar lesz az első feji.:) Pusszantlak:
    Zsófi.

    VálaszTörlés
  2. Szióóóó!

    Huhhhh bevallom azért aggódtam, hogy mit fogtok hozzá szólni de most már kezdek megnyugodni, hiszen többségben biztató visszajelzéseket kaptam :)
    Kösziii
    Puszi
    Bee

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Nekem eddig tetszik, kíváncsi vagyok mik lesznek a későbbiekben!:)
    Már várom az első fejit!:)

    Puszi

    VálaszTörlés
  4. Szia Kriszti!

    Örülök, hogy ezzel a történettel már sikerült felkeltenem a figyelmed! :)

    VálaszTörlés