2011. április 5., kedd

Prológus

Prológus

Mindenkinek vannak álmai, de nem mindenki tesz értük. Pedig, ha az emberek néha megerőltetnék magukat, rájönnének az erőfeszítéseinknek megvan a gyümölcse. A vágyaink megvalósításához vezető út lehet rögös és néha lehetnek akadályok, de mindig határozottnak kell lennünk és a legnagyobb bukás után is fel kell állni és tovább küzdeni.

Én így tettem…

Időközben viszont olyan dogokkal kerültem szembe, amire sosem gondoltam volna…

Ha érdekel, én milyen kalandokat éltem át az álmok útján, helyezkedj el kényelmesen és olvass tovább…

Remélem azért néhányatoknak sikerült felkeltenem a figyelmét ezzel a kis bevezetővel, ami csak néhány sejtelmes dolgot árul el.

Elárulom, hogy a történet alatt megismerkedhettek az én álmaimmal is.

Előre is köszönöm a figyelmeteket.

3 megjegyzés:

  1. Szia!

    Hát én olvasnám tovább, de hol van??!?!?!?!?! HM??? Kérem a kövit! :D:D Eddig jónak indul ! :D Kíváncsi vagyok azokra az álmokra és, hogy egyáltalán mit szeretnél belőle kihozni, krimi, szerelem, akció, vagy esetleg teljesen más irány?
    Várom már!
    Kiraktalak a blogomra! :D
    Puszika

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Még csak most tettem fel a bevezetőt :D De meglátom holnap hogy áll a szavazás de egyébként holnapra felteszem az első fejezetet ami nem lesz olyan hosszú de ezek még csak a bevezető részek :)
    Én is kitettelek!!
    Hogy milyen stílus hát majd kiderül de engem ismerve nem lehet nehéz kitalálni örök álmodozó vagyok :)

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Én csak annyit szeretnék megjegyezni,hogy az epilógus a történet végén szokott lenni,általában ebben foglalják össze az egész sztorit és vonják le a konzekvenciákat.Amit a mű elejére írnak az a prológus.Remélem nem haragszol,csak építőleg fűztem ide ezt a "gondolatot".
    Szia Anna

    VálaszTörlés